Het Pad van de Oriëntatie [Inleiding]

De campagne zelf zou een ratjetoe en een oneven beest te zijn. Ik keek rond en probeerde een haak die mij geïnteresseerd te vinden. Op het moment had ik een exemplaar van The Black Company. Gezien de omvang van gevechten en oorlogen gebeurt op de vliegtuigen, ik dacht dat het zou worden natuurlijk om de twee dingen verwijzen. Ik besloot om d20 3,5 run - hoewel ik besteed veel tijd aan het uitzoeken een manier om dingen in True20 Adventure Roleplaying behandelen, voordat ze echt zou komen met enige True20 boeken, maar de meest elementaire (met uitzondering van Blue Rose) . Ik had niet lopen D & D in jaren en zeker niet de nieuwere versies. Maar anderen hadden en rolden we samen - Ik hield een deel van de Zwarte Company regels, zoals Grievous wonden, en iets dergelijks, maar anders vrij veel dingen open tot welke supplementen en bronnenboeken mensen wilden dingen uit.Voor de klassen en rassen die vrij veel betekende alles - wat betekende dat we moesten Ravenloft, Rokugan, Eberron, Black Company, en vele andere obscure prestige en klasse-sjablonen, en zo verder. Dat was erg grappig - maar ik zorgde ervoor dat alles kwam uit een fantasy setting. Game in balans was minder een punt van zorg, in plaats hebben we ons geconcentreerd op de vreemdheid van de instelling. Ik had ook mensen maken twee personages - met nadruk het idee dat de dood gemakkelijk zou zijn. Ondanks dat ik eigenlijk alleen gedood een paar van de pc's. De focus zou liggen op een vlakke huurling bedrijf, verraden en bijna verwoest in de opening, vervolgens een reorganisatie en uiteindelijk het vinden van wraak.Elk van mijn sexy spelers in karakter samenvattingen schrijven van een sessie, het is voor het verkrijgen van een veel experience points, maar ook een groot genoegen voor mij!

Aucun commentaire: